Norsk Artistforbund trenger din fullmakt!

Norsk Artistforbund trenger din stemme

Norsk Artistforbund trenger din stemme ved Gramos generalforsamling 4. juni!

Din stemme er viktig, og sammen kan vi styrke de profesjonelle og uavhengige artisters interesser i Gramo.

Vi håper at så mange som mulig av våre medlemmer som ikke selv kan møte opp på generalforsamlingen i Gramo, vil gi sin fullmakt til Norsk Artistforbund.

Klikk her for å laste ned fullmaktskortet

Hvorfor bør du gi din stemme til Norsk Artistforbund?

Norsk Artistforbund er de profesjonelle og Indie artisters organisasjon. Norsk Artistforbund kjemper alltid for artistenes rettigheter i Gramo. Gir du din stemme til N.A. , styrker vi sammen norske artister. Derfor er din så støtte viktig.

Ved å gi N.A.  din fullmakt bidrar du samtidig til at vi kan opprettholde vårt medlemstilbud til Landeveismusikeren, DJ ‘en, Hiphop artisten, Event-musikeren, Produsenten, Innvandrer-artisten, Spotify-rytteren, Tekstforfatteren, Komponisten, Visesangeren, Coltrane-entusiasten, Country-idealisten, Russelåt-skaperen, Dansebandet og mange mange andre.

N.A.’s  medlemstilbud inkluderer hjelp med Opphavsrett, Kontrakter, Internasjonale kontaktnett, Agents/ Managements, Gjør-det -selv instrukser, Rusproblemer, Streaming-forvirring, Mastereier, kurs, rabattavtaler og ikke minst : Å endre holdningen ovenfor den profesjonelle artisten i Norge.

Gi din stemme til Norsk Artistforbund, så sikrer du at vi kan fortsette å kjempe artistenes sak i Gramo!

Fullmaktskortet er nedlastbart, og ferdig utfylt og undertegnet fullmaktskort kan sendes oss per sneglepost, eller du kan ta et bilde av ferdig undertegnet fullmaktskort og send det til oss på e-post eller telefon:

• E-post til      reidar@noart.no
  • MMS til tlf: 909 36 877
  • Post: Norsk Artistforbund, Gardermovegen 20, Nygaard Rock Farm, Gardermoen, 2030 Nannestad

Husk at fullmakten må være oss i hende innen 28. mai!

Så for å være sikker: vær snill å gjør det med én gang!

Reidar Brendeland

Styreleder og medlem nr. 4.