Never Too Late to Rock’n Roll

NEVER TO LATE TO ROCK’n ROLL!
-Det er heller aldri for sent å ta skrittet inn i de profesjonelle rekker ved melde seg inn i  Norsk Artistforbund.Dette er det eneste forbundet som tar svært alvorlig på profesjonelle musikere i alle aldre ; de som er profesjonelle, vil bli profesjonelle og har den samme profesjonelle holdningen og målet, samt de som har vært profesjonelle og har eksakt samme innstilling og behov.
Følg denne linken

Dette er også Forbundet som har forstått det som de Internasjonale, inkl. American Society of Composers, Authors & Publishers (@ASCAP) og SISAC har forstått og tatt afffære på for lenge siden : Artistforbund og PRO’s skal ledes av artister – og la advokatene og økonomene telle pengene i bakgrunnen.

Hvorfor? Fordi erfarne og dyktige musikere forstår hva andre musikere og artister trenger. Altså, ikke bare å få rabatter, forsikringer, eller søke på stipend, men faktisk få vite hvordan den neste Hit’en din skal bygges opp, være det seg å flytte refrenget elle hyre en alternativ vokalist,  kontakter og spillesteder, være det seg Larvik eller Los Angeles, Sound; være det seg country eller electronica, opphavsrett, kontrakter, Agents, Managements, Gjør-det -selv, Rusproblemer, Streaming, Mastereier, playlists..

Trenger hjelp?

Bare kontakt oss på nevnte informasjon her på denne siden – hele døgnet. Vi hviler aldri!

Facebook-kommentarer