Medlemstilbud

NA Academy er en online edukasjonsserie på Facebook, initiert av Atle Bakken , som går ut på å lære interesserte produksjonsmessige ting som kanskje ikke er å finne ellers, i alle fall på norsk. Med mer enn 20 artikler, inkludert hvordan å gjenskape større Hitlåter, har aktiviteten skaffet mange og trofaste medlemmer. NA kommer til å utvide tilbudet med kameraer og online podcaster fra NA Studios Gardermoen .

Lag Halsey’s Hit ‘Eastside

NA og NORA

NA har fått et økende og tett samarbeid med NORA. Det har bla. ført til de åpne bransjekveldene ‘bransja:Bråk’ med både Live undeholdning og viktige bransjetemaer som “Søknadshelvete,” Gramo og Amerikanerne, og CD’en dør – leve vinylene. Med folk som

Claudia Scott, your truly,(styreleder Brendeland), Øystein Rudjord,Sæmund Fiskvik, Arild Rønsen, Knut Reiersrud, Andreas LeineJacobsen, Harald Tømte, Frode Strømstad, Arild Rønsen og Jarle Savio.

NA Studios Gardermoen

Norsk Artistforbund tilbyr sine medlemmer, eksklusivt, gratis lydstudio, NA Studios Gardermoen

No kidding!

NA Studios Gardermoen er IKKE det typiske prosjektstudioet med 2 mini høyttalere og en Macbook.

Dette høyprofesjonelle lydstudioet har hele 70m2 å spille inn på, -over 2 etasjer, med både romslig kontrollrom og stort Live opptaksrom med videolink.

-Alt av Avid Protools HDX opptaksutstyr

-Avid/Focusrite control mixer, racks med ‘industry standard’ hardware efx

-ANY/ALL recording software & softsynths

-Unik mikrofonpark, inkludert Neuman, AKG, Telefunken mfl.

-Stort utvalg i backline, bla.

Hammond B3/A100 organ

Fender & Gibson guitars/amps

2 trommesett, ferdig oppmiket, ready to ready to record.

Norsk Artistforund har også direkte adgang til de hotteste produsentene og teknikerne i bransjen, både nasjonalt og internasjonalt, for dem som vil ha ‘the litte extra.”

I tillegg eksisterer det turnebusser m. komplett backline for Live konserter & turnéer

Kontakt oss for disse ekstratjenestene.

-Alt av moderne server kommuniksajon, Wi-Fi, intranet, computers, fax(!?), phones, ‘Vinaccia style’ kaffe samt gange-avstand for flyet til Nashville, Los Angeles eller Grand Canaria(!!?? lol)