NA’s Sommer-nyhetsbrev

Les nyhetsbrevet her

Nyhetsstrømmen på nettet er utømmelig, omtrent slik det er på Spotify. Det kan være vanskelig og altfor tidkrevende å finne infomasjonen som betyr noe for deg som artist og musiker i det frie feltet. Derfor er NA der for deg med sin ‘editorial’. Det være seg viktige musikk-politiske ting i Norge og utlandet, nytt fra kulturfronten, søknadsfrister- og tips, ‘new gear’; software, pro audio, promotion tips og ‘know-how, mm.

Vårt redaksjonelle ‘crack-team’ (altså ikke et team på krack  lol), består av Atle Bakken (bildet, se  presentasjon/musikerprofil) tidligere skribent for Keyboard Magazine, Ballade, Musikkpraksis og Sonic Shocks , og Trond Braaten, tidligere redaktør for Musikkpraksis, publikasjoner som “In the studio with Michael Jackson“, samt hans siste nettsatsing, ‘SessionNotater’ som han er eier og redaktør for. Vi har også freelancere som bidrar med stoff. Reidar Brendeland bidrar også til dette nyhetsbrevet.

Ellers er vi å følge daglig på Facebook og på Instagram.

NB! Hvis du kunne tenke deg å bidra med stoff du syntes er interessant så ta kontakt.

Les nyhetsbrevet for Mai-Juni her

Les tidligere nyhetsbrev her