NA Motto

Hos Norsk Artistforbund er vi stolte at vi er musikere og artister ved roret – ikke byråkrater og advokater med millionlønn som (helst kun) stiller opp på generalforsamlingen 1 gang i året med propaganda om hva de ‘får til’ for musikerne.
NA er det eneste forbundet som tar svært alvorlig på profesjonelle musikere i alle aldre; de som er profesjonelle, vil bli profesjonelle, og har den samme profesjonelle holdningen og målet, samt de som har vært profesjonelle og har samme innstilling og behov.
Intet sted ellers kan du bla. få detaljert og konstruktiv analyse av din nye potensielle Hit låt, eller hjelp og råd til karieremuligeter fra Grammy- og Spellemanns vinnende senior-ledere samt verdensledende managere/booking spesialister. No kidding. Legal issues? No problemo.
Dette er også Forbundet som har forstått det som de Internasjonale organisajonene, inkludert American Society of Composers, Authors & Publishers ,ASCAP; Paul Williams og SESAC; Bjørn Ulvaeus har forstått og tatt afffære på  for lenge siden : Artistforbund og PRO’s skal ledes av artister – og la advokatene og økonomene telle pengene i bakgrunnen.
Hvorfor? Fordi erfarne og dyktige musikere i det frie feltet forstår hva andre musikere og artister trenger. Altså, ikke bare å få rabatter, forsikringer, eller søke på stipend, men faktisk få vite hvor den neste gig’en er hen. Hvordan få den i havn, og å sørge for at engasjementet  gjentar seg. Skaffe kontakter; (hvor) å få tak i og hyre den nye vokalisten eller toplineren, være det seg i Larvik eller Los Angeles. Og mht. sound, og utstyr, være det seg country eller electronica. Opphavsrett. Kontrakter. Agents, Managements, Corona-kvaler, Rusproblemer. Streaming. Gjør-det -selv. Hvordan å bli mastereier, playlists. List goes on.
Gi musikken din en sjanse!
Bli medlem av NA her.
Les om våre andre medlemsgoder her.
Trenger hjelp? Bare kontakt oss på nevnte informasjon her – hele døgnet. Vi hviler aldri!