Bli medlem i dag

Norsk Artistforbund ønsker alle musikere og artister velkommen som medlem. Vi jobber for å bedre vilkårene for de som allerede er profesjonelle. Vi jobber også for at du skal kunne bli profesjonell slik at du kan leve av kunsten din. Norsk Artistforbund har nå tatt fatt på en helt ny sti med både profesjonellt- og dugnads-arbeide for en rekke kjernesaker som aktivt vil styrke Landeveismusikeren, DJ’en, HipHop artisten, Event-musikeren, Produsenten, Innvandrer-artisten, Spotify-rytteren, Tekstforfatteren, Komponisten, Visesangeren, Coltrane-entusiasten, Country-idealisten, Russelåt-skaperen og mange andre. Vi vil ta ansvar slik at nye fremadstormende talenter kan bli selvstendige og suksessfulle. I en digitalisert verden med for lave inntekter er det på tide å tenke annerledes. Inntektene må opp, Jobbene må skaffes, Og vi vil ta ansvar. Vi vil bli særdeles synlige og tilgjengelige. Vi hever oss ikke over gateplanet! Hos oss vil du finnne en unik kombinasjon av business, kreativitiet og politikk. Vi har Hands-On detaljkunnskaper innen A&R, Management, kontrakter, promotion, komposisjon, produksjon, arrangering, programmering, sounddesign, Ableton Live, Relations, Musikkhistorie, Publishing, Streaming, Legal, samt et stort Nasjonalt- og Internasjonalt kontaktnett. Som vi gjerne deler med våre medlemmer. Bare si ifra!

For å bli medlem, vennligst fyll inn dette skjemaet.