GOD MUSIKKHØST!

Det er en enorme befrielse at ‘unntakstilstanden’ ble hevet Fredag 24. oktober. Men problemene for oss musikere og artister er ikke over med det. (Som dere sikkert allerede har følt på kroppen). Bookingbyråene melder bla. om stor usikkerhet blant konsertarrangørene siden publikum fortsatt blir oppfordret å  være forsiktige, holde stand mm.  Så det blir meldt om sporadisk arbeid, gjerne for ‘døra’, på spec osv. Vi råder gjerne der hvordan å gå frem slik at man ikke blir skadelidende og/eller mister sin status mht. det å trekke folk vs. pris.  Her har vi stor erfaring og deler den mer enn gjerne med våre medlemmer.

N.A. merket egentlig ikke at sommeren har gått, for vi har hatt nok å gjøre med å bistå musikere som ikke har jobbet i hele sommer. Og året før det, osv.

Men nå går det raskt mot jul, og forbundet vil selvsagt ikke sitte på rumpa.
Vi både verver, hjelper og er der for medlemmer 24/7
Vi tar dette Personlig og Profesjonelt.
Medlem for medlem.

Hvis du har lyst å joine de profesjonelle rekker, følg denne linken

Dette er Forbundet som har forstått det som de Internasjonale, inkl. American Society of Composers, Authors & Publishers (ASCAP) og SISAC har tatt afffære på for lenge siden : Artistforbund og PRO’s skal ledes av artister med visjon og erfaring – og la advokatene og økonomene telle pengene i bakgrunnen. (Det blir også mye billigere i administrasjon)

NA yter profesjonell hjelp og gir råd (24/7 via telefon, online og møter)  med søknader. Utdanning. Promotion. Juridisk; fremskaffelse av kontrakter, forhandling på vegne av artister med plateselskap og managements. Nasjonal og internasjonal kontaktknytting og nettverksbygging via vårt kontaktnett. Hjelp og råd til låtskrivning, arrangering, produkjon og teknologi. Veiledning på den sosiale siden; NAV, Fri Rettshjelp, mm. Medlemmer kan være i kontakt  med oss på telefon, Messenger og mail.

Les mer her

Medlemstilbud