Tilbud: ๐๐€ ๐ ๐ข๐ซ ๐›๐จ๐ซ๐ญ ๐”๐€ ๐š๐ฎ๐๐ข๐จ ๐ข๐ง๐ญ๐ž๐ซ๐Ÿ๐š๐œ๐ž

Norsk Artistforbund, i samarbeid med Benum AS, รธnsker รฅ krydre vรฅr medlemskampanje med nok en attraktiv gevinst for deg som blir medlem. Vilkรฅret er at du har betalt kontigenten og er medlem, eller melder deg inn i NA fรธr 19. desember k. 24:00. Vi foretar en trekning etter at deadlinen er over.ย

‘The good guys at’ Benum har bidratt med en UA (Universal Audio) Volt 476 P audio interface.

UA Volt 476 P

Med UA lydkortet fรธlger det med den rekke godbiter av UA’s unike plug-ins.ย Mer informasjon ย finner duย herย ).

Interface’et , som er av den seneste generasjonen lydkort fra UA, henter alle sine kvaliteter, og de er det ikke fรฅ av, fra alt det UA har levert siden 1958 og frem fra til dags dato.

UAs historie en temmelig omfattende. Det hele gรฅr tilbake til lydteknikerenย Bill Putnamย og hans studio i Chicago. For at dette studioet skulle fungere for hans behov begynte han รฅ designe og bygge en hel del nyskapende utstyr. Mye av utstyret han fant opp og designet har fortsatt den samme gyldigheten idag. Hans klassiskeย 610 forforsterker er en del av dette sjรธlsagt, og det same gjelder for 1176 og LX-2A -alt sammen er ting som er tilgjengelig via en digital signatur i en UA 476 P.

Inkludert software

Vi vil komme med ytterligere medlemstilbud i tida som kommer. Vi รธnsker selvsagt รฅ nรฅ sรฅ mange som mulig med denne kampanjen.

Pรฅ slutten av รฅrets kampanje vil det bli foretatt en trekning for de som melder seg inn og har betalt kontingenten til NA. Den heldige vinneren vil vi presentere med bilder og en tilhรธrende tekst. (Hvis medlemmet er komfortabel med det, selvsagt)

NA planlegger รฅ fรฅ pรฅ plass en hel del mer av slike tilbud i tida som kommer, bรฅde som en del av kampanjer som denne, sรฅ vel som medlemstilbud i andre deler av รฅret.

Dette tilbudet er del av det arbeidet vi tilbyr vรฅre medlemmer idag โ€“ og i tiden som kommer. Det er viktig รฅ fรฅ med sรฅ mange som mulig slik at vi er sterkere sammen.

De som har ambisjoner om, og รธnsker รฅ bli med oss i vรฅrt arbeid, ta kontakt, og vi vil helt klart sette stor pris pรฅ det, men dette er ogsรฅ en godbit for alle som gjerne vil ha det lille ekstra til jul for det de bidrar til vรฅrt musikkfelt hver eneste dag – og som medlem av NA.

Med รธnsker om en riktig God Jul til dere alle sammen!

NB! Fristen รฅ melde seg inn i NA for รฅ benytte deg av kampanjen er 19. Desember kl. 24:00.