Medlemstilbud

I Norsk Artistforbund nyter du godt av mange medlemsfordeler. Du slipper bla. 10 % gebyr på Gramopengene dine, du kan få muligheten til å delta på internasjonale playlists, reelle musikkarbeids-utlysninger  og compilation-cd’er som deles ut på store bransjetreff i inn og utland, nyhetsbrev med søknadsfrister og aktuelle saker, gratis studiotimer, gratis kurs og seminar, kvalifisert juridisk rådgivning til bla. kontrakter, rabatt på instrumenter, utstyr og hotellopphold, billig leilighet i Cannes og ATA Carnet-garanti. Vi setter viktige musikksaker på agendaen når de dukker opp, ofte på oppfordring fra dere.

Men mest av alt: norsk Artistforbund er et nettverk av kolleger der vi alle kan hjelpe og nyte godt av hverandres kunnskap, erfaringer og kontaktnett. Vi er et solidarisk nettverk av musikere, låtskrivere og tekstforfattere. I tillegg hjelper vi hverandre med å skrive søknader, skjemaer, og ikke minst; spille og komponere.

Du kan som medlem kontakte oss 24/7 hele året. Tom. på julaften. No kidding.

Her er et utvalg av medlemstjenester utført i året som har gått:

‘Hands on’  medlemshjelp.   Vi har fått og får mange hendvendelser fra medlemmer som trenger råd og hjelp i denne vanskelige tiden.

Vi opplyser at denne tjenesten fortsatt er tilstede så lenge Norge er i faresonen, slik at dere som har saker å ta opp kan ta kontakt med oss 24/7 på admin@ noart.no ,
så vil vi ringe eller Messenge(r) deg tilbake ASAP.

Vi minner på at vår hjelpedesk ellers yter dere profesjonell hjelp og råd (24/7 via telefon, online og møter)  med søknader. Utdanning. Promotion. Juridisk; fremskaffelse av kontrakter, forhandling på vegne av artister med plateselskap og managements. Nasjonal og internasjonal kontaktknytting og nettverksbygging via vårt kontaktnett. Hjelp og råd til låtskrivning, arrangering, produkjon og teknologi. Veiledning på den sosiale siden; NAV, Fri Rettshjelp, mm.

Medlemmer kan være i kontakt  med oss på telefon, Messenger og mail.

NA Academy er en online edukasjonsserie på Facebook, initiert av Atle Bakken , som går ut på å lære interesserte produksjonsmessige ting som kanskje ikke er å finne ellers, i alle fall på norsk. Med mer enn 20 artikler, inkludert hvordan å gjenskape større Hitlåter, har aktiviteten skaffet mange og trofaste medlemmer. NA kommer til å utvide tilbudet med kameraer og online podcaster fra NA Studios Gardermoen .

Lag Halsey’s Hit ‘Eastside

Arrangementer.   NA har hatt et samarbeid rundt  åpne bransjekvelder som ‘bransja:Bråk’ med både Live undeholdning og viktige bransjetemaer som “Søknadshelvete,” Gramo og Amerikanerne, og CD’en dør – leve vinylene. Med folk som Arild Rønsen, yours truly,(tidl. styreleder Brendeland), Øystein Rudjord, Sæmund Fiskvik, Claudia Scott, Knut Reiersrud, Andreas Leine Jacobsen, Harald Tømte, Frode Strømstad, Jarle Savio, mfl.

Facebook-kommentarer